
Informacije Obuke |
|
---|---|
Datum i vreme | 31. januar 2023 od 14h |
U sali | Beograd, Hotel Šumadija |
Webinar | on-line, ZOOM platforma |
Predavači | Nemanja Milenković, savetnik direktora Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja |
Kotizacija | 13.500 (+PDV) u sali; 12.500 (+PDV) on-line |
Registar zaposlenih kod korisnika javnih sredstava – praktičan rad
Novi termin – Obuka za praktičan rad na Registru zaposleih, izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica kod korisnika javnih sredstava.
Centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja (CROSO) od 1. januara 2021. godine nadležan je za vođenje Registra zaposlenih, izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica kod korisnika javnih sredstava.
Na našem treningu osposobićete se da uspešno, putem Registra CR-a, elektronskim putem unesete podatke u Registar zaposlenih, kao i da efikasnnije prepoznate i rešavate probleme u radu.
Predavač je Nemanja Milenković, savetnik direktora Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja.
PROGRAM:
1) Upoznavanje sa Registrom koji od 1. januara 2021. godine, na osnovu člana 25-27. i čl. 46. Zakona o Centralnom registru obaveznog socijalnog osiguranja, vodi Centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja:
- Upoznavanje sa sajtom CR-a
- Upoznavanje sa zakonskom regulativom koja uređuje rad CR-a i rad Registra
2) Potrebni preduslovi za korišćenje Registra zaposlenih CR-a
- Kvalifikovani elektronski sertifikat
- Ovlašćenja za rad na Registru zaposlenih CR-a
3) Praktičan rad na Registru zaposlenih CR-a, obuka se vrši na testnom Registru CR-a:
- Način pristupa
- Dodela ovlašćenja za rad drugim licima
- Unošenje kadrovskih i finansijskih podataka u Registar zaposlenih
- Način formiranja fajla za dostavu podataka
4) Najčešće greške koje se javljaju u radu na Registru zaposlenih Centralnog registra – Detaljan prikaz do sada uočenih problema sa kojima se susreću obveznici prilikom rada na Registru zaposlenih CR-a sa prikazom rešenja uočenih problema.
5) Diskusija vezana za sugestije koje se odnose na unapređenje Registra zaposlenih Centralnog registra.
Način realizacije, kotizacija i popust:
Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u nastavnoj sali hotela “Šumadija” ili on-line preko ZOOM platforme, uz napomenu da je kapacitet sale sveden na broj učesnika koji obezbeđuje poštovanje propisanih epidemioloških mera.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 13.500 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 12.500 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavač će na njih da odgovori nakon pauze ili na kraju predavanja.
Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!
- Za brze uplate odobravamo 10% popusta. Za više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatne popuste.
- Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com
Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322