• kadrovska-evidencija-zaposlenih

Kadrovska evidencija zaposlenih

Kadrovska evidencija zaposlenih, neophodna dokumentacija i njeno sistematizovanje u dosijeu i dokumentacija koju su dužni da imaju poslodavci u skladu sa propisima u oblasti radnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu. Predavač je ekspert za oblast radnih odnosa i inspekcijski nadzor.

  • devizno poslovanje

Devizno poslovanje

Devizno poslovanje – pojam i značaj stranih direktnih investicija, kreditni poslovi sa inostranstvom, poslovi reeksporta...o svemu 29. februara 2024. po sopstvenom izboru, u nastavnoj sali hotela Šumadija (Beograd) ili on-line putem ZOOM platforme.

  • arhivske-građe

Arhiviranje – obuka za primenu propisa

Stvaralac i imalac arhivske građe i dokumentarnog materijala dužan je po Zakonu da obezbedi stručno osposobljavanje i usavršavanje, kao i proveru stručne osposobljenosti zaposlenih koji upravljaju dokumentima. Predavač je vrhunski ekspert za arhivistiku iz nadležne državne institucije.

  • elektronsko-arhiviranje

Elektronsko arhiviranje – zakonska obaveza

Izmene i dopune Uredbe o jedinstvenim tehničko-tehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku su objavljene 26. decembra 2023. godine (“Sl. glasnik RS”, broj 116/2023). Sama zakonska obaveza primene eArhiviranja ovim nije odložena već je započela 1. januara 2024. godine, ali su objavljene izmene donele bitne promene...

  • novi-zakon-o-bezbednosti-i-zdravju

BZR Usklađivanje poslovanja sa novim Zakonom

Koje odredbe novog Zakona o BZR moraju odmah da se primene? Kako se sprovodi obuka rukovodilaca za BZR kod poslodavca? Koje su nove obaveze za poslodavce i za pravna lica? - “Živa diskusija”, sa odgovorima na očekivana pitanja i razrešenjem brojnih nedoumica koje se javljaju u praksi, sprovodi isključivo u nastavnoj sali, i to u Čačku

  • registar-zaposlenih-kod-korisnika-javnih-sredstava-praktican-rad

Registar zaposlenih kod korisnika javnih sredstava – praktičan rad

Novi termin – Obuka za praktičan rad na Registru zaposleih, izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica kod korisnika javnih sredstava. Centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja (CROSO) od 1. januara 2021. godine nadležan je za vođenje Registra zaposlenih, izabranih, imenovanih, postavljenih i angažovanih lica kod korisnika javnih sredstava.

  • novi-portal-croso

Novi portal CROSO

Novi portal Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranje pušten je u rad 22. septembra 2023. godine. Kroz praktičnu prezentaciju, obučite se za rad na novom Portalu uz instrukcije vrhunskog stručnjaka Nemanje Milenkovića, savetnik direktora Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja. Zbog velikog interesovanja i popunjenosti prve grupe, oglašavamo novi termin - 25.1.2024. godine

  • elektronska-pisarnica

Elektronska pisarnica – operativna primena

Elektronska pisarnica je u zakonskoj primeni, u organima državne uprave, od februara ove godine, ali se njena operativna primena očekuje od 1. januara 2024. godine, obzirom da su Instrukcija o preduslovima rada Pisarnice i Korisničko uputstvo softvera ePisarnica objavljeni u julu ove godine. Detaljne ...