Konflikt ili Mobing | Kritika ili uznemiravanje | Rekla-kazala ili validni dokazi | Interni ili eksterni posrednik | Digitalni mobing

Detalji obuke
🗓️ 18. jul | ⏰ 10h | 📍Online, Zoom
🎤 dr Slađana Gligorić, doktorirala na temu: Zlostavljanje na radu – ključni radnopravni aspekti, na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, radnopravna uža naučna oblast, miritelj i posrednik, autor Priručnika za prepoznavanje, sprečavanje i zaštitu od zlostavljanja na radu, izdavač JP Službeni glasnik.
Zašto je važno?
Zlostavljanje na radu – bilo da je fizičko, verbalno, psihološko ili digitalno – narušava bezbednost radne sredine, produktivnost i međuljudske odnose. Poslodavac je zakonski obavezan da obezbedi zaštitu kako zaposlenih, tako i svih radno angažovanih lica. Ključ je u pravovremenoj reakciji, razumevanju problema i primeni efikasnih internih mehanizama zaštite.
Ova obuka vam donosi konkretna znanja i alate za prepoznavanje, prevenciju i rešavanje slučajeva mobinga, kroz interni postupak posredovanja, sa fokusom na praktične primere i krizne situacije koje se javljaju u radnoj sredini.
Kome je obuka namenjena:
Ova obuka je posebno korisna za HR menadžere, lica za BZR, pravne službe, rukovodioce timova i sve one koji u firmi imaju ulogu u rešavanju međuljudskih problema i konflikata.
Program obuke
Mobing – Prepoznavanje i razumevanje u radnoj praksi
- Obaveze poslodavca prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu
- Pojam i ključni elementi zlostavljanja: kada je u pitanju mobing, a kada samo konflikt
- Analiza ponašanja sa elementima mobinga kroz primere iz prakse
- Razlike između profesionalne kritike i uznemiravanja
- Oblici mobinga: vertikalni, horizontalni i digitalni (e-mail, aplikacije, rad na daljinu)
Interni postupak posredovanja: alati, uloge i veštine
- Preventivne mere: uloga lica za podršku i pravovremeno reagovanje
- Kako pravilno pokrenuti interni postupak posredovanja – ko, kada i na osnovu čega
- Interni vs. eksterni posrednik – prednosti i izazovi
- Osnovne veštine uspešnog posrednika – slušanje, neutralnost, usmeravanje dijaloga
- Koji su validni dokazi u internom postupku? Kako ih prikupiti i obraditi?
- Kako izgleda kompletan tok posredovanja i koji su mogući ishodi
- Kako obezbediti da dogovoreno rešenje ima težinu i efekat
Zatvaranje obuke i odgovori na pitanja (Q&A sesija)
Napomena: Ova obuka je posebno korisna za HR menadžere, lica za BZR, pravne službe, rukovodioce timova i sve one koji u firmi imaju ulogu u rešavanju međuljudskih problema i konflikata.
Način realizacije, kotizacija i popust:
Obuka se realizuje online u organizaciji Balkanskog saveta, u vidu virtuelne učionice, uz mogućnost direktnog uključenja učesnika u cilju postavljanja pitanja ili diskusije sa predavačem i ostalim učesnicima.
Kotizacija iznosi 16.900 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, odgovore na pitanja i sertifikat o odslušanoj obuci.
Popusti:
- Za brze uplate odobravamo 5% popusta.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatne popuste.
Obrazac prijave možete preuzeti ovde:
Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com
Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322