Konflikt ili Mobing | Kritika ili uznemiravanje | Rekla-kazala ili validni dokazi | Interni ili eksterni posrednik | Digitalni mobing

novi portal croso

Detalji obuke

🗓️ 18. jul | ⏰ 10h | 📍Online, Zoom

🎤 dr Slađana Gligorić, doktorirala na temu: Zlostavljanje na radu – ključni radnopravni aspekti, na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu, radnopravna uža naučna oblast, miritelj i posrednik, autor Priručnika za prepoznavanje, sprečavanje i zaštitu od zlostavljanja na radu, izdavač JP Službeni glasnik.

Zašto je važno?

Zlostavljanje na radu – bilo da je fizičko, verbalno, psihološko ili digitalno – narušava bezbednost radne sredine, produktivnost i međuljudske odnose. Poslodavac je zakonski obavezan da obezbedi zaštitu kako zaposlenih, tako i svih radno angažovanih lica. Ključ je u pravovremenoj reakciji, razumevanju problema i primeni efikasnih internih mehanizama zaštite.

Ova obuka vam donosi konkretna znanja i alate za prepoznavanje, prevenciju i rešavanje slučajeva mobinga, kroz interni postupak posredovanja, sa fokusom na praktične primere i krizne situacije koje se javljaju u radnoj sredini.

Kome je obuka namenjena:

Ova obuka je posebno korisna za HR menadžere, lica za BZR, pravne službe, rukovodioce timova i sve one koji u firmi imaju ulogu u rešavanju međuljudskih problema i konflikata.

Program obuke

  1. Mobing – Prepoznavanje i razumevanje u radnoj praksi

  • Obaveze poslodavca prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu
  • Pojam i ključni elementi zlostavljanja: kada je u pitanju mobing, a kada samo konflikt
  • Analiza ponašanja sa elementima mobinga kroz primere iz prakse
  • Razlike između profesionalne kritike i uznemiravanja
  • Oblici mobinga: vertikalni, horizontalni i digitalni (e-mail, aplikacije, rad na daljinu)
  1. Interni postupak posredovanja: alati, uloge i veštine

  • Preventivne mere: uloga lica za podršku i pravovremeno reagovanje
  • Kako pravilno pokrenuti interni postupak posredovanja – ko, kada i na osnovu čega
  • Interni vs. eksterni posrednik – prednosti i izazovi
  • Osnovne veštine uspešnog posrednika – slušanje, neutralnost, usmeravanje dijaloga
  • Koji su validni dokazi u internom postupku? Kako ih prikupiti i obraditi?
  • Kako izgleda kompletan tok posredovanja i koji su mogući ishodi
  • Kako obezbediti da dogovoreno rešenje ima težinu i efekat

Zatvaranje obuke i odgovori na pitanja (Q&A sesija)

Napomena: Ova obuka je posebno korisna za HR menadžere, lica za BZR, pravne službe, rukovodioce timova i sve one koji u firmi imaju ulogu u rešavanju međuljudskih problema i konflikata.

Način realizacije, kotizacija i popust:

Obuka se realizuje online u organizaciji Balkanskog saveta, u vidu virtuelne učionice, uz mogućnost direktnog uključenja učesnika u cilju postavljanja pitanja ili diskusije sa predavačem i ostalim učesnicima.

Kotizacija iznosi 16.900 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, odgovore na pitanja i sertifikat o odslušanoj obuci.

Popusti:

  • Za brze uplate odobravamo 5% popusta.
  • Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatne popuste.

Obrazac prijave možete preuzeti ovde:

 

Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com

Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322