novi portal croso

Informacije Obuke

Datum i vreme4-6. jun 2025. godine od 10h
Webinaron-line, ZOOM platforma (uz mogućnost direktnog uključenja u vebinar)
Predavači iz Kancelarije za javne nabavke
  • Jelena Vlahović
  • Aleksandra Đelević
  • Jelena Marković (detalji na stranici)
Kotizacija48.000 (+PDV); detalji i popustima na stranici

Poslednjim izmenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama od 1. 1. 2024. godine uvedena je obaveza za naručioce da jedan član svake komisije za javne nabavke mora biti sertifikovani službenik za javne nabavke. Ispit za službenika za javne nabavke od ove izmene, obuhvata i proveru znanja rada na Portalu javnih nabavki.

Program trodnevne obuke obuhvata sve najznačajnije odredbe važećeg Zakona o javnim nabavkama, i podzakonskih akata, kao i rad na Portalu javnih nabavki. Ova intenzivna obuka namenjena je svima koji žele da steknu znanje neophodno za sprovođenje postupaka javnih nabavki, odnosno početnicima, ali i svima koji planiraju da polažu ispit za službenika za javne nabavke.  Obuke ovog tipa pohađaju i budući ponuđači, kako bi stekli znanje iz ove oblasti i bili što uspešniji u podnošenju ponuda i dodeli ugovora o javnim nabavkama.

Predavači

Predavači su eksperti iz oblasti javnih nabavki, koji su više od deset godina zaposleni u Kancelariji za javne nabavke.

Prvi dan, predavač je Jelena Vlahović, diplomirani pravnik, Rukovodilac grupe za normativne poslove u Kancelariji za javne nabavke.

Drugi dan, predavač je Aleksandra Đelević, iz Grupe za monitoring postupaka javnih nabavki.

Treći dan, predavač je Jelena Marković, Rukovodilac grupe za pregovarački postupak.

Dugogodišnje iskustvo sva tri predavača, učiniće ovu kompleksnu materiju jednostavnijom za učenje i savladavanje svih koraka neophodnih da budete osposobljeni

Prvi nastavni dan – 4. jun 2025. od 10h

  • Zakonodavni i institucionalni okvir javnih nabavki u RS
  • Pojam i predmet javne nabavke
  • Naručioci
  • Načela javne nabavke
  • Izuzeci od primene zakona
  • Mešovita nabavka
  • Pragovi
  • Način određivanja proc. vrednosti jav. nab. i podela u partije
  • Rezervisane javne nabavke
  • Zaštita podataka, dokumentacija i evidentiranje postupka
  • Jezik, valuta i komunikacija u postupku javne nabavke
  • Sprečavanje korupcije i sukoba interesa
  • Vrste postupaka javne nabavke
  • Otvoreni postupak
  • Restriktivni postupak
  • Konkurentni postupak sa pregovaranjem
  • Konkurentni dijalog
  • Partnerstvo za inovacije
  • Pregovarački postupak bez objavljivanja javnog poziva
  • Pregovarački postupak sa objavljivanjem javnog poziva

11.20 – 11.35 – Pauza

  • Tehnike i instrumenti u postupcima javnih nabavki
  • Okvirni sporazum
  • Sistem dinamične nabavke
  • Sistem kvalifikacije
  • Elektronska licitacija
  • Elektronski katalozi
  • Posebni režimi nabavke
  • Društvene i druge posebne usluge
  • Rezervisani ugovori za određene usluge
  • Konkurs za dizajn
  • Centralizovane i zajedničke javne nabavke
  • Računanje i određivanje rokova
  • Priprema za sprovođenje postupka javne nabavke
  • Plan javnih nabavki
  • Pokretanje postupka javne nabavke
  • Komisija za javnu nabavku
  • Konkursna dokumentacija
  • Oglasi o javnoj nabavci

13.00 – 13.15 – Pauza

13.15 – 14.00 – Provera znanja na primeru testa

Drugi nastavni dan – 5. jun 2025. od 10h

  • Osnovi za isključenje
  • Kriterijumi za izbor privrednog subjekta
  • Izjava o ispunjenosti kriterijuma za kvalitativni
  • izbor privrednog subjekta
  • Dokazi o ispunjenosti kriterijuma za kvalitativni
  • izbor privrednog subjekta
  • Registar ponuđača u Republici Srbiji
  • Korišćenje kapaciteta drugih subjekata
  • Podizvođač
  • Kriterijumi za dodelu ugovora
  • Ponuda u postupku javne nabavke
  • Dodela ugovora
  • Pregled i stručna ocena ponuda i prijava
  • Dodatna objašnjenja, kontrola i dopuštene ispravke
  • Neuobičajeno niska ponuda
  • Odluka o dodeli ugovora
  • Odluka o obustavi postupka
  • Uvid u dokumentaciju

11.20 – 11.35 – Pauza

  • Ugovor o javnoj nabavci i okvirni sporazum
  • Izvršenje i izmene ugovora o javnoj nabavci
  • Javne nabavke u oblasti odbrane i bezbednosti
  • Sektorske delatnosti
  • Kancelarija za javne nabavke
  • Portal javnih nabavki
  • Osposobljavanje i usavršavanje za obavljanje poslova jav. nab.
  • Pravna zaštita
  • Republička komisija za zaštitu prava u post. javnih nabavki
  • Postupak zaštite prava
  • Način i rok za podnošenje zaht. za zašt. prava, sadržina zahteva
  • Prethodni postupak
  • Postupanje naručioca posle prethodne provere ZZP
  • Postupak pred Republičkom komisijom
  • Odluka Republičke komisije
  • Pravo na upravni spor
  • Kaznene odredbe

13.00 – 13.15 – Pauza

13.15 – 14.00 – Provera znanja na primeru testa

Treći nastavni dan – 6. jun 2025. od 10h

  • Priprema godišnjeg plana javnih nabavki na Portalu i slanje na objavljivanje
  • Izmena i dopuna objavljenog plana javnih nabavki
  • Priprema i objavljivanje dokumentacije o nabavci i poziva za podnošenje ponuda (primer otvorenog postupka)
  • Komunikacija naručioca i ponuđača pre isteka roka za podnošenje ponuda (upućivanje zahteva za dodatnim pojašnjenjima dokumentacije o nabavci, objavljivanje odgovora naručioca)

11.20-11.35 Pauza

  • Priprema i podnošenje izjave o ispunjenosti kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta i ponude na Portalu
  • Otvaranje i stručna ocena ponuda
  • Komunikacija naručioca i ponuđača nakon otvaranja ponuda u toku stručne ocene (upućivanje zahteva naručioca za dostavu dokaza o ispunjenosti kriterijuma za kvalitativni izbor privrednog subjekta, dostavljanje dokaza od strane ponuđača)
  • Objavljivanje odluke naručioca na Portalu
  • Upućivanje zahteva za uvid u dokumentaciju i u ponude drugih ponuđača
  • Podnošenje zahteva za zaštitu prava i postupanje naručioca nakon podnetog zahteva

13.00 – 13.15 – Pauza

13.15 – 14.00 – Provera znanja na primeru testa

Način realizacije, kotizacija i popust:

Obuka se realizuje on line, u vidu virtuelne učionice, uz mogućnost direktnog uključenja učesnika u cilju postavljanja pitanja ili diskusije sa predavačem i ostalim učesnicima.

Kotizacija trodnevne obuke iznosi 48.000 (+PDV)  i obuhvata nastavu, nastavni materijal, proveru znanja na primeru testa, odgovore na pitanja i sertifikat o odslušanoj obuci.

Popusti:

  • Za brze uplate odobravamo popust od 10%
  • Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatne popuste.

Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com

Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558 305 ili 064/821 33 22