
Informacije Obuke | |
|---|---|
| Datum i vreme | 28. maj u 10h |
| U sali | Beograd, Hotel Šumadija |
| Webinar | on-line, ZOOM platforma |
| Predavač | Ekspert za radne odnose (detalji na stranici) |
| Kotizacija | 16.200 (+PDV) u sali; 15.000 (+PDV) on-line (detalji na stranici) |
Zbog velikog interesovanja objavljen novi termin 28. maja!
KADROVSKA EVIDENCIJA ZAPOSLENIH (NEOPHODNA DOKUMENTACIJA I NJENO SISTEMATIZOVANJE U DOSIJEU) I DOKUMENTACIJA KOJU SU DUŽNI DA IMAJU POSLODAVCI U SKLADU SA PROPISIMA U OBLASTI RADNIH ODNOSA I BEZBEDNOSTI I ZDRDAVLJA NA RADU
Predavačica: Ekspert za oblast radnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu sa dugogodišnjim inspekcijskim i nastavnim iskustvom.
NASTAVNI PROGRAM obuke “Kadrovska evidencija zaposlenih”:
- I) Neophodna dokumentacija za zaposlene u skladu sa Zakonom o radu i drugim propisima – obaveza i odgovornost poslodavca i zaposlenih
- Ugovor o radu (na neodređeno ili određeno vreme) za zaposlenog i drugi ugovori van radnog odnosa
- Svi pripadajući aneksi ugovora o radu
- Ugovori o radnom angažovanju (ugovor o obavljanju privremenih i povremenih poslova, ugovor o stručnom osposobljavanju, ugovor o stručnom usavršavanju, ugovor o volontiranju, ugovor o delu)
- Prijava na obavezno socijalno osiguranje – obavezujuća pre stupanja na rad zaposlenih i drugih radno angažovanih lica
- Obračunski listić – izvršna isprava
- Odluka o rasporedu radnog vremena zaposlenih
- Rešenja o ostvarivanju prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih donetih od strane poslodavca (rešenje o korišćenju godišnjeg odmora, jubilarnoj nagradi i drugo)
- Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova (model)
- Кolektivni ugovor kod poslodavca ili pravilnik o radu (opšti akt) kojim se uredjuju prava, obaveze i odgovornosti (model)
- Evidencija o prekovremenom radu;
- Mesečna evidencija o zaradi i naknadi zarade zaposlenih
- Obaveštenje o zabrani vršenja zlostavljanja i seksualnog uznemiravanja na radu i zloupotrebi prava na zaštitu od takvog ponašanja
- Obaveštenje o pravima uzbunjivača
- Model Pravilnika o postupku unutrasnjeg uzbunjivanja
- II) Neophodna dokumentacija za zaposlene u skladu sa Zakonom o bezbednosti i zdravlju na radu i novim podzakonskim propisima – obaveza i odgovornost poslodavca i zaposlenih
- Novi obrazac 6 – evidencija o obučenosti zaposlenog za bezbedan i zdrav rad i evidencija o obučenosti neposrednog rukovodioca za bezbedan i zdrav rad-u primeni od 28.aprila 2025.godine
- Nove propisane evidencije u oblasti bezbednosti I zdravlja na radu u skladu sa novim Pravilnikom o načinu vodjenja i rokovima čuvanja evidencija u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu- u primeni od 28.aprila 2025.godine
- Modeli programa obuke za bezbedan i zdrav rad zaposlenih, neposrednih rukovodilaca i predstavnika zaposlenih
- Izmene i dopune akta o proceni rizika na radnom mestu i u radnoj sredini u skladu sa Pravilnikom o načinu i postupku procene rizika na radnom mestu i u radnoj sredini -poslodavac je dužan da akt o proceni rizika, usklađen sa odredbama pravilnika, donese do 28. aprila 2025. godine.
III) Neophodna dokumentacija za zaposlene u skladu sa Zakonom o strancima i Zakonom o zapošljavanju stranaca
- Jedinstvena dozvola za privremeni boravak i rad stranaca
Način realizacije, kotizacija i popust:
Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u nastavnoj sali ili on-line putem ZOOM platforme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 16.200 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 15.000 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavač će na njih da odgovori nakon pauze ili na kraju predavanja.
Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!
Popusti:
- Za brze uplate odobravamo 5% popusta.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatne popuste.
Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com
Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322