Informacije Obuke |
|
---|---|
Datum i vreme | 19. novembar 2024. od 10h |
U sali | Beograd, Hotel Šumadija |
Webinar | on-line, ZOOM platforma |
Predavač | dipl ing Vladimir Surčinski |
Kotizacija | 14.500 (+PDV) u sali; 13.500 (+PDV) on-line |
Namenjeno zaposlenima u industriji hrane angažovanim na poslovima u vezi upravljanja sistemima
bezbednosti hrane i poslovima nabavke sirovina, materijala i usluga. Nema ograničenja po pitanju
implementiranog sistema jer sve organizacije koje imaju implementiran/sertifikovan HACCP ili neki od
standarda GFSI (FSSC, IFS, BRC) imaju zahtev za jasno definisanje procesa odabira i ocenjivanja dobavljača.
Pregled obuke:
U prvom delu obuke učesnici će dobiti uputstva o implementaciji različitih modela za efikasnu evaluaciju
dobavljača, uključujući evaluaciju pružalaca usluga uz kompletnu kategorizaciju svih dobavljača.
Modeli i procesi evaluacije dobavljača kompatibilni su sa zahtevima GFSI sertifikacionih šema kao što su IFS,
BRC, SQF, FSSC 22000 i ISO 22000, što će vam pomoći da ih lako implementirate u svojoj kompaniji.
U drugom delu obuke učesnici će dobiti uputstva o razvoju programa audita, auditorima, kontrolnim listama
za audit i planu audita. Sve ovo će uključivati praktične primere i mogućnost da dobijete uvid iz perspektive
vodećeg proveravača sistema.
NASTAVNI PROGRAM:
- Uvod u zahteve GFSI standarda za bezbednost hrane (opšti i specifični)
- Tipovi dobavljača i zahtevi lanca snabdevanja
- Modeli evaluacije dobavljača – praktični alati
- Evaluacija dobavljača za različite vrste industrija u lancu ishrane
- Definisanje kriterijuma za evaluaciju dobavljača
- Proces evaluacije dobavljača sirovina (primarna proizvodnja)
- Proces evaluacije dobavljača sirovina (proizvodnja hrane)
- Proces evaluacije dobavljača ambalažnih materijala
- Proces evaluacije dobavljača usluga (transport, DDD; laboratorije i dr.)
- Upravljanje rezultatima nakon evaluacije
- Kategorizacija dobavljača prema rezultatima – definisanje liste dobavljača
- Definisanje planova akcija za vanredne situacije u lancu snabdevanja
- Komunikacija rezultata evaluacije i definisanje specifičnih ciljeva za bezbednost hrane
- Modeli audita (audit prve strane, druge strane, treće strane)
- Najavljeni auditi i Nenajavljeni auditi
- Razvoj programa audita
- Audit dobavljača – primarna proizvodnja, proizvodnja hrane, ambalažni materijali, usluge
- Obuka i selekcija auditora (internih/eksternih)
- Razvoj kontrolnih lista za audit, Razvoj plana audita i komunikacija sa dobavljačem
- Sprovođenje audita dobavljača, Metode audita
- Tipovi izveštaja i komunikacija rezultata audita
- Upravljanje rezultatima audita i definisanje specifičnih ciljeva za bezbednost hrane
Svi učesnici dobijaju:
Kopiju materijala za obuku (slajdovi i šabloni)
Personalizovani sertifikat GFPA Akademije i Balkanskog Saveta
Ekskluzivni post-trening kontakt sa predavačem za dodatna objašnjenja i savete
Način realizacije, kotizacija i popust:
Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u nastavnoj sali ili on-line putem ZOOM platforme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 14.500 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 13.500 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavač će na njih da odgovori nakon pauze ili na kraju predavanja.
Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!
Popusti:
- Za brze uplate odobravamo popust od 5%
- Za više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatne popuste
Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com
Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322