odabir-i-ocenjivanje-hrane

Informacije Obuke

Datum i vreme 19. novembar 2024. od 10h
U sali Beograd, Hotel Šumadija
Webinar on-line, ZOOM platforma
Predavač dipl ing Vladimir Surčinski
Kotizacija 14.500 (+PDV) u sali; 13.500 (+PDV) on-line

Namenjeno zaposlenima u industriji hrane angažovanim na poslovima u vezi upravljanja sistemima
bezbednosti hrane i poslovima nabavke sirovina, materijala i usluga. Nema ograničenja po pitanju
implementiranog sistema jer sve organizacije koje imaju implementiran/sertifikovan HACCP ili neki od
standarda GFSI (FSSC, IFS, BRC) imaju zahtev za jasno definisanje procesa odabira i ocenjivanja dobavljača.
Pregled obuke:
U prvom delu obuke učesnici će dobiti uputstva o implementaciji različitih modela za efikasnu evaluaciju
dobavljača, uključujući evaluaciju pružalaca usluga uz kompletnu kategorizaciju svih dobavljača.
Modeli i procesi evaluacije dobavljača kompatibilni su sa zahtevima GFSI sertifikacionih šema kao što su IFS,
BRC, SQF, FSSC 22000 i ISO 22000, što će vam pomoći da ih lako implementirate u svojoj kompaniji.
U drugom delu obuke učesnici će dobiti uputstva o razvoju programa audita, auditorima, kontrolnim listama
za audit i planu audita. Sve ovo će uključivati praktične primere i mogućnost da dobijete uvid iz perspektive
vodećeg proveravača sistema.

NASTAVNI PROGRAM:

  • Uvod u zahteve GFSI standarda za bezbednost hrane (opšti i specifični)
  • Tipovi dobavljača i zahtevi lanca snabdevanja
  • Modeli evaluacije dobavljača – praktični alati
  • Evaluacija dobavljača za različite vrste industrija u lancu ishrane
  • Definisanje kriterijuma za evaluaciju dobavljača
  • Proces evaluacije dobavljača sirovina (primarna proizvodnja)
  • Proces evaluacije dobavljača sirovina (proizvodnja hrane)
  • Proces evaluacije dobavljača ambalažnih materijala
  • Proces evaluacije dobavljača usluga (transport, DDD; laboratorije i dr.)
  • Upravljanje rezultatima nakon evaluacije
  • Kategorizacija dobavljača prema rezultatima – definisanje liste dobavljača
  • Definisanje planova akcija za vanredne situacije u lancu snabdevanja
  • Komunikacija rezultata evaluacije i definisanje specifičnih ciljeva za bezbednost hrane
  • Modeli audita (audit prve strane, druge strane, treće strane)
  • Najavljeni auditi i Nenajavljeni auditi
  • Razvoj programa audita
  • Audit dobavljača – primarna proizvodnja, proizvodnja hrane, ambalažni materijali, usluge
  • Obuka i selekcija auditora (internih/eksternih)
  • Razvoj kontrolnih lista za audit, Razvoj plana audita i komunikacija sa dobavljačem
  • Sprovođenje audita dobavljača, Metode audita
  • Tipovi izveštaja i komunikacija rezultata audita
  • Upravljanje rezultatima audita i definisanje specifičnih ciljeva za bezbednost hrane

Svi učesnici dobijaju:

Kopiju materijala za obuku (slajdovi i šabloni)
Personalizovani sertifikat GFPA Akademije i Balkanskog Saveta
Ekskluzivni post-trening kontakt sa predavačem za dodatna objašnjenja i savete

Način realizacije, kotizacija i popust:

Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u nastavnoj sali ili on-line putem ZOOM platforme.

1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 14.500 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.

2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 13.500 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavač će na njih da odgovori nakon pauze ili na kraju predavanja.

Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!

Popusti:

  • Za brze uplate odobravamo popust od 5%
  • Za više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatne popuste

Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com

Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322