Informacije Obuke |
|
---|---|
Datum i vreme | 23. januar 2024. od 10h |
U sali | Beograd, Hotel Šumadija |
Webinar | on-line, ZOOM platforma |
Predavači | Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici) |
Kotizacija | 14.000 (+PDV) u sali; 12.000 (+PDV) on-line (detalji na stranici) |
USLOVI, NAČINI I MOGUĆNOSTI IMPLEMENTACIJE, REALNI PRIMERI
Elektronska pisarnica je u zakonskoj primeni, u organima državne uprave, od februara prošle godine, ali se njena operativna primena očekuje od 1. januara 2024. godine, obzirom da su Instrukcija o preduslovima rada Pisarnice i Korisničko uputstvo softvera ePisarnica objavljeni u julu prošle godine. Detaljne zakonske definicije načina organizovanja i potrebne funkcionalnosti ePisarnice, Zakonodavac je, pored gore navedenih dokumenata, objasnio Uredbom o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, Uredbom o jedinstvenim tehničkotehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku.
Naš seminar sa radionicom obrađuje praktične primere i načine implementacije poslovnih sistema za obradu elektronskih i digitalizovanih poslovnih dokumenata. Predavanja obrađuju realne i uspešne “primere iz prakse” iz naše zemlje, one koja već sada uspešno funkcionišu i koja su uspela da pomire zakonski okvir i poslovne potrebe i, kao najvažnije, imaju svoju ekonomsku opravdanost.
Predavači:
- Olga Zorić, konsultantkinja Balkanskog saveta za elektronsko poslovanje
- Vojkan Stanković, konsultant za IT i instruktor za elektronsko poslovanje
NASTAVNI PROGRAM:
1) Proces digitalne transformacije kao aktuelnost
- Zakonske obaveze i okviri postupanja
- Pojam, ciljevi i iskustva
- Mogućnost efikasne digitalne transformacije u okvirima trenutne zakonske regulative
2) Primeri operativnog ePoslovanja
- Uslovi i načini organizovanja ePisarnice, eDelovodnika i eArhive
- Određivanje Liste kategorija i meta podataka poslovnih dokumenata
- Uslovi upotrebe i načini izrade papirnih kopija eDokumenata
- Problem i rešenje eArhiviranja elektronskih i papirnih dokumenata
- Koraci ka daljem razvoju internih Informacionih sistema
3) Osnove uspešnih rešenja ePisarnice
- Elektronska pisarnica – uspešni modeli upravljanja poštanskim i elektronskim pošiljkama
- Distribucija unutar organizacije kao i prema partnerima i klijentima
- Realna rešenja eArhive – sigurnost i pristupačnost
- Prikaz mogućih rešenja za automatski prijem i obradu eMail komunikacije
- Digitalizacija papirne dokumentacije – rešenja za brzo i efikasno skeniranje.
4) Pitanja i odgovori, diskusija
Način realizacije, kotizacija i popust:
Nastavu možete pratiti, po sopstvenom izboru, u nastavnoj sali ili on-line putem ZOOM platforme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 14.000 (+PDV) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće na nastavi putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 12.000 (+PDV). Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavač će na njih da odgovori nakon pauze ili na kraju predavanja.
Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme!
Popusti:
- Za brze uplate odobravamo 5% popusta.
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobravamo dodatne popuste.
Obrazac prijave možete preuzeti ovde. Popunjenu prijavu poslati na balkanskisavetbg@gmail.com
Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju: 011/6558305 ili 064/8213322